Promovare blog prin inscrierea in directoare web romanesti

Selectarea cuvintelor cheie pentru obtinerea celor mai bune pozitionari

Cuvinte cheie, cuvinte cheie, cuvinte cheie. Daca tocmai ai inceput procesul de optimizare a siteului tau pentru motoarele de cautare, probabil ca ai auzit destul de multe despre cuvintele cheie si despre importanta acestora pentru SEO ( optimizarea siteului pentru motoarele de cautare ). S-ar putea chiar sa crezi ca se exagereaza cu folosirea lor si ca nu sunt chiar asa de importante pentru optimizarea siteului precum zic unii. Nu asta e insa situatia in cazul de fata .

Cuvintele cheie SUNT atat de importante precum se zice, si daca nu stii sa le folosesti corect, nu vei putea avea un site bine optimizat pentru motoarele de cautare, punct. Vei invata despre cuvintele cheie in aceasta lectie precum si despre selectarea acestora astfel incat sa obtii cele mai bune pozitionari posibile.

Ce sunt cuvintele cheie?

Cuvintele cheie sunt cuvinte foarte importante in ochii spiderului motoarelor de cautare. Acestea sunt cuvinte care il determina pe acesta sa fie atent la continutul siteului. Poti sa iti imaginezi urmatoarea situatie : citesti un articol despre jucatorii nationalei de fotbal. De fiecare data cand vezi expresia cheie (un sir de cuvinte alaturate) “jucatorii echipei nationale”�, ti se aduce aminte despre ce este articolul si te face sa fii atent. Acelasi lucru se intampla si in cazul cuvintelor cheie si a spiderului motoarelor de cautare. In momentul in care acestia intalnesc un cuvant sau o expresie cheie, li se aduce aminte care este scopul siteului si le atrage atentia. Cu cat ii atragi atentia mai mult unui spider al motoarelor de cautare, cu atat mai multe informatii va trimite acesta catre motorul de cautare. Cu cat mai multe informatii primeste motorul de cautare, cu atat siteul tau este mai bine pozitionat. Cam asa functioneaza totul.

De ce am nevoie de cuvinte cheie?

Ar trebui sa stii pana acum de ce ai nevoie de cuvinte cheie pentru siteul tau: ele ajuta la o mai buna pozitionare a siteului tau. Fara ele, de fapt, nu exista optimizare a unui site pentru motoarele de cautare. Daca doresti sa creezi un site optimizat pentru motoarele de cautare, atunci trebuie sa incluzi si cuvinte cheie.

Cum imi aleg cuvintele cheie?

doc-search.jpg Alegerea cuvintelor cheie nu este un lucru asa de complicat cum ai fi tentat sa crezi. Este de fapt foarte usor in momentul in care cunosti procedeul ce trebuie urmat . Ti-l vom prezenta chiar acum.

1. Primul pas al procedeului este sa determini cu exactitate despre ce este vorba in siteul tau. Care este scopul siteului? Ce fel de vizitatori vrei sa aduci la site? Raspunsul la aceste intrebari te vor indruma ce sa faci mai departe.

2. Dupa ce te-ai decis despre ce este vorba in siteul tau, poti alege acum ce cuvinte cheie sa folosesti. Daca ai un site despre camere foto digitale, vei vrea sa alegi cuvinte cheie relevante pentru aceasta nisa. De exemplu ai putea folosi expresii cheie de genul “camere foto digitale Canon, camere foto digitale Kodak, camere foto digitale Nikon”� etc. Ideea e sa incerci sa te concentrezi pe o anumita nisa si sa incerci sa creezi cuvinte cheie bazate pe aceasta. In acest fel vei avea cuvinte cheie legitime care sunt relevante si nu doar de umplutura�. Poate vei vrea sa verifici pe google sa vezi ce cuvinte cheie sunt folosite cel mai des si care nu sunt folosite atat de mult.

3. Apoi trebuie sa creezi o lista de 5-10 cuvinte cheie bazate pe selectia ta.Pentru fiecare pagina cu continut trebuie sa alegi un anumit cuvant cheie. Acest cuvant sau expresie cheie va trebui folosit pe parcursul intregii pagini. Daca vei folosi cuvinte sau expresii cheie diferite pentru diverse pagini, asta iti va diversifica siteul si vei impiedica aglomerarea de cuvinte cheie, o practica foarte proasta in ceea ce priveste optimizarea. Aceasta te va ajuta de asemenea sa iti imbunatatesti pozitionarile in motoarele de cautare, pentru ca folosesti cuvinte cheie diferite.

Scrierea continutului
Cand vine vorba de a scrie continutul siteului si de folosirea cuvintelor cheie selectate, ai doua variante. Prima este sa angajezi pe cineva sa o faca. A doua este sa scrii chiar tu. Prima reprezinta o cale foarte usoare te a obtine continut pentru site doearece te poti duce la orice site de freelanceri ( gen ScriptLance, RentACoder etc ) si poti angaja un autor de articole orientat SEO. Cea din urma varianta necesita mai mult timp, dar este o cale mai eficienta de a obtine un continut bun. In momentul in care scrii tu singur continutul, esti sigur ca acesta este pe masura standardelor tale si foloseste cuvintele cheie destul de des.

Daca alegi sa scrii tu insuti continutul, atunci vei vrea sa fii sigur ca ai o densitate a cuvintelor cheie potrivita pentru fiecare pagina. Dupa cum ai invatat in lectia 1, densitatea cuvintelor este numarul de cuvinte cheie impartit la numarul total de cuvinte al unui text. Daca folosesti de 5 ori cuvantul cheie in cele 500 de cuvinte ale unui text, atunci vei avea o densitate de 1% care este foarte mica. Vei vrea sa obtii o densitate a cuvintelor cheie cuprinsa intre 3 si 5 %.Pentru asta, tot ce e de facut este sa raspandesti cuvintele cheie in text intr-un mod cat mai natural. Asta e tot.

Lectia 3 : Recapitulare
In lectia 3 ai invatat practic tot ce este important de stiut de despre cuvintele cheie si poti aplica aceste tehnici fundamentale pentru optimizarea siteului tau.

8 comentarii:

ionut spunea...

interesant articol

Anonim spunea...

O singura mentiune poti pune mai multe cuvinte intr-o pagina nu numai unul:)

Anonim spunea...

Multumesc pentru aceste idei de promovare.

http://foc-in-agora.blogspot.de/

Oana spunea...

conteaza si selectarea cuvintelor si densitatea lor in articol/post

petre spunea...

util articolul

Anonim spunea...

Promoveaza-ti Blogul Tau Aici !!!
http://tepromovam.blogspot.ro/2012/10/te-promovam-gratuit.html

Sorina spunea...

foarte utile informatiile!

Cezara spunea...

+ 1